ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Απαντήσεις σε Ερωτήματα επί του Ανοικτού Διαγωνισμού με αριθμό πρωτοκόλλου 541/17-11-2010 για την Επιλογή Αναδόχου του Έργου με Τίτλο: «Παροχή Υπηρεσιών Φιλοξενίας, Προβολής & Επικοινωνίας της PhotoBiennale 2010»

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 541-17/11/2010 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ : «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ, ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ PHOTOBIENNALE 2010» ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ PHOTOBIENNALE ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»

Ακολουθούν απαντήσεις σε ερωτήσεις που υποβλήθηκαν γραπτώς στην Αναθέτουσα Αρχή σύμφωνα με το Άρθρο 4 της διακήρυξης του ως άνω διαγωνισμού και αφορούν συμπληρωματικές πληροφορίες ή διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της διακήρυξης.

Ερώτημα 1ο: Για ποια Photobiennale αναφέρεστε και για ποια χρονική περίοδο; Πως θα γίνει ο συσχετισμός των ενεργειών με τα επί μέρους παραδοτέα; Ποιο είναι το ζητούμενο χρονοδιάγραμμα προβολής;

Απάντηση: Στο Άρθρο 27 της διακήρυξης περιγράφεται αναλυτικά η διοργάνωση PhotoBiennale και οι εκδηλώσεις που την απαρτίζουν. Η χρονική περίοδος υλοποίησης του έργου του Αναδόχου, σύμφωνα με το Άρθρο 20 της διακήρυξης,  είναι δύο μήνες, από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Ο συσχετισμός των ενεργειών με τα επί μέρους παραδοτέα αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς του αναδόχου, το οποίο αξιολογείται βάσει των κριτηρίων Α2 και Α4 του Άρθρου 25.1 της διακήρυξης. Το χρονοδιάγραμμα προβολής (εντός της συμβατικής διάρκειας του έργου) αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς του αναδόχου σύμφωνα με το Άρθρο 22 της διακήρυξης και αξιολογείται βάσει του κριτηρίου Α4 του Άρθρου 25.1 της διακήρυξης.

Ερώτημα 2ο: Μήπως αυτά που ζητάτε με την προκήρυξη που παραλάβαμε έχουν ήδη πραγματοποιηθεί; (…) Διευκρινίστε μας ποιο είναι το ζητούμενο του έργου (…)

Απάντηση:
α) Η «PhotoBiennale 2010» διαρθρώνεται σε 4 αυτοτελή και διακριτά μέρη, εκ των οποίων τα δύο πρώτα (Απρίλιος-Μάιος και Ιούνιος-Σεπτέμβριος) έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, το 3ο μέρος (Οκτώβριος-Δεκέμβριος) βρίσκεται σε εξέλιξη και το 4ο μέρος της PhotoBiennale, το οποίο και αποτελεί αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών του παρόντος διαγωνισμού, προγραμματίζεται να υλοποιηθεί την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2011. Ο ακριβής προγραμματισμός και ο τελικός σχεδιασμός των δράσεων (εκδηλώσεων, εκθέσεων, ημερίδων) – εκ των οποίων κάποιες απολογιστικού χαρακτήρα –  της 4ης φάσης είναι σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του έτους.

β) Το ζητούμενο του έργου, με τις ποιοτικές και ποσοτικές προδιαγραφές των επί μέρους υπηρεσιών, περιγράφεται στη διακήρυξη στο Άρθρο 28 «Αναλυτική περιγραφή ζητούμενων υπηρεσιών» και ειδικότερα:

–       Για τις Υπηρεσίες σχεδιασμού και δημοσίευσης βλ. Άρθρο 28.1

–       Για τις Υπηρεσίες Δημοσιότητας και Γραφείου Τύπου βλ. Άρθρο 28.1.2.1

–       Για τις Υπηρεσίες αποδελτίωσης των δημοσιευθέντων κειμένων βλ. Άρθρο 28.1.2.2

–       Για τις Υπηρεσίες φωτογράφησης και βιντεοσκόπησης βλ. Άρθρο 28.1.2.3

–       Για τις Υπηρεσίες σχεδιασμού και υλοποίησης τηλεοπτικού σποτ κλπ. βλ. Άρθρο 28.1.3

–       Για τις Υπηρεσίες σχεδιασμού Ενημερωτικών banners βλ. Άρθρο 28.1.5

–       Για τις Υπηρεσίες φιλοξενίας βλ. Άρθρο 28.2

Ερώτημα 3ο: Θα σας παρακαλούσαμε να μας διευκρινίσετε αν στο φάκελο της πρότασης που θα κατατεθεί, θα πρέπει να εμπεριέχονται και δημιουργικές προτάσεις για τα επιμέρους αντικείμενα της σύμβασης.

Απάντηση: Στο φάκελο προσφοράς δεν απαιτείται να εμπεριέχονται δημιουργικές προτάσεις για τα επιμέρους αντικείμενα της σύμβασης. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 22.2 της διακήρυξης: Ο Υποψήφιος Ανάδοχος έχει τη δυνατότητα να συμπεριλάβει στην Τεχνική του Προσφορά, Παραρτήματα με στοιχεία που ο ίδιος επιθυμεί και κρίνει απαραίτητα για την Προσφορά του.

Ερώτημα 4ο: Στην σελ. 22 του τεύχους της προκήρυξης στο άρθρο 10 παράγραφος 2 αναφέρεται ο όρος τεχνικά φυλλάδια. Με τον όρο αυτό προσδιορίζετε τις δημιουργικές εργασίες ή κάτι άλλο και τι είναι αυτό;

Απάντηση: Τα Τεχνικά φυλλάδια αναφέρονται ενδεικτικά και δεν είναι απαιτούμενο να περιέχονται στο φάκελο προσφοράς. Στο άρθρο 10 παράγραφος 2 της προκήρυξης αναφέρεται ότι εφόσον ο υποψήφιος ανάδοχος έχει επισυνάψει τεχνικά φυλλάδια στην προσφορά του, αυτά δεν απαιτείται να υποβληθούν και σε ηλεκτρονική μορφή,

Ερώτημα 5ο: (…)Το δημοπρατούμενο έργο τελικά αφορά σε νέες εκθέσεις και δραστηριότητες ή  προβάλλει αυτές που ήδη έγιναν;

Απάντηση: Δείτε την απάντηση στο Ερώτημα 2ο

Ερώτημα 6ο: (…) Το ερώτημα που τίθεται έχει να κάνει με την υποχρέωση του αναδόχου να προβάλλει το σύνολο της (Photobiennale), όπως έχει ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2010. Κοινώς, τι χρονοδιάγραμμα εργασιών πρέπει να προσκομισθεί: Πότε θεωρείτε ότι θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ανάδειξη αναδόχου (το απώτατο χρονικό όριο); Και επειδή ακόμη και η σύμβαση με τον ανάδοχο θα υπογραφεί το 2011, θα υφίσταται ακόμη η ανάγκη παροχής των υπηρεσιών του δημοπρατούμενου έργου;

Απάντηση: 
α) Δεν υφίσταται στη διακήρυξη υποχρέωση του Αναδόχου «να προβάλλει το σύνολο της (Photobiennale), όπως έχει ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2010». Το χρονοδιάγραμμα του έργου προσδιορίζεται στο άρθρο 20 «Διάρκεια Έργου» της διακήρυξης. Δείτε τη διευκρίνιση που παρέχεται ανωτέρω στην απάντηση του 2ου ερωτήματος.

β) Οι διαδικασίες ανάδειξης αναδόχου θα ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, τηρουμένων των προθεσμιών που ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία.

Ερώτημα 7ο: Στο νομικό πλαίσιο που διέπει τον διαγωνισμό (…) δεν υπάρχει αναφορά για την υποχρέωση κάθε συμμετέχοντος υποψηφίου αναδόχου, όπως ο Ν. 368B/2008 ορίζει, για πιστοποίηση συμμόρφωσης κατά το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435. (…) Απαιτείται ή όχι η κατάθεση με την συμμετοχή, πιστοποιητικού συμμόρφωσης κατά ΕΛΟΤ 1435. για τις διαφημιστικές εταιρείες, που μόνον αυτές έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό?

Απάντηση: Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5.2 της διακήρυξης, δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν οι Διαφημιστικές Εταιρίες που ασκούν δραστηριότητες κατά την έννοια της παρ. 2, του άρθρου 2 του Π.Δ. 261/97. Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα πρέπει να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις και να καλύπτουν πλήρως όλες τις υποχρεώσεις που απαιτούνται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας για συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου. Συμπληρωματικά δείτε την με Α.Π. Οικ.11813/749-20.10.2010 εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.

Ερώτημα 8ο: Μόνον οι διαφημιστικές εταιρείες σύμφωνα με τα οριζόμενο του Π.Δ. 261/1997,όπως ισχύει, έχουν το δικαίωμα συμμετοχής, ή έχει κάθε νομικό πρόσωπο. Ασχέτως επαγγελματικής κατηγοριοποίησης και κατοχής  πιστοποιητικού συμμόρφωσης κατά ΕΛΟΤ 1435;

Απάντηση: Δείτε την απάντηση στο Ερώτημα 7ο

Ερώτημα 9ο: (…) Παρακαλούμε να μας αποδώσετε τη λίστα του χρονοπρογραμματισμού των 60 εκθέσεων και εκδηλώσεων αυτών. Ακόμη να μας γνωρίσετε εγγράφως τα ακριβή προσδιοριστικά στοιχεία για τους σαράντα εκθεσιακούς χώρους όπου θα πραγματοποιηθούν οι εκθέσεις αυτές.

Απάντηση: Δείτε την απάντηση στο Ερώτημα 2ο ..

Ερώτημα 10ο: Επιθυμούμε να λάβουμε κάθε  έντυπο υλικό που ήδη έχει παραχθεί για την Photobiennale 2010. Υπάρχει τυχόν τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό spot: Εάν ναι, θα επιθυμούσαμε να μας δοθούν αντίγραφα και από αυτά.

Απάντηση: Το υλικό (έντυπο, ηλεκτρονικό και ψηφιακό) που έχει ήδη παραχθεί κατά την υλοποίηση εκθέσεων / εκδηλώσεων των 3 πρώτων φάσεων της Photobiennale, θα είναι διαθέσιμο για αξιοποίηση από τον ανάδοχο του παρόντος διαγωνισμού.

Ερώτημα 11ο: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η ακριβής διάσταση της καταχώρησης καθώς ο προσδιορισμός «1/4»» διαφοροποιεί σημαντικά την τιμή, στην περίπτωση εφημερίδας. Επίσης, να διευκρινιστεί, αν πρόκειται για μονόχρωμη η τετράχρωμη μακέτα/μακέτες και αν η αναφορά εννοεί ημερήσιο ή περιοδικό Τύπο.

Απάντηση: Οι ελάχιστες απαιτήσεις για τις Υπηρεσίες σχεδιασμού και δημοσίευσης αναφέρονται στο Άρθρο 28.1 της διακήρυξης. Ο επιμέρους προσδιορισμός των ποιοτικών χαρακτηριστικών των σχετικών υπηρεσιών, αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς των υποψήφιων αναδόχων.

Ερώτημα 12ο: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η απαίτηση, ως προς τον όρο «ολοκληρωμένες υπηρεσίες Δημοσιότητας» Τι ακριβώς ζητείται? Επίσης στην απαίτηση περί Γραφείου Τύπου, τι ακριβώς ζητείται? Η θέση αυτή προβλέπει και αξιοποίηση ανθρώπου στα γραφεία σας?

Απάντηση: Οι ελάχιστες απαιτήσεις για τις Υπηρεσίες δημοσιότητας αναφέρονται στο Άρθρο 28.1.2.1 της διακήρυξης. Ο επιμέρους προσδιορισμός των ποιοτικών χαρακτηριστικών των σχετικών υπηρεσιών, αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς των υποψήφιων αναδόχων. Οι απαιτήσεις για την Ομάδα Έργου αναφέρονται στην παράγραφο 6 του Άρθρου 6 της διακήρυξης. Η οργάνωση της ομάδας έργου του υποψήφιου αναδόχου αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς του, το οποίο αξιολογείται βάσει του κριτηρίου Β1 του Άρθρου 25.1 της διακήρυξης

Ερώτημα 13ο: Υπηρεσίες Αποδελτίωσης: (…) Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η ως άνω απαίτηση ως προς το εύρος του χρονικού διαστήματος που αναφέρεται.

Απάντηση: Οι υπηρεσίες αποδελτίωσης, όπως και το σύνολο των ζητούμενων υπηρεσιών του αναδόχου, θα παρασχεθούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου που προσδιορίζεται στο άρθρο 20 «Διάρκεια Έργου» της διακήρυξης, δηλαδή 2 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Ερώτημα 14ο: Υπηρεσίες Φωτογράφησης και Βιντεοσκόπησης: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η απαίτηση της διακήρυξης. Τι πρέπει να παραδώσει ο Ανάδοχος? Θα πρέπει να παρέχει υλικά και για τις εκθέσεις και τις εκδηλώσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί? Η το υλικό αυτό αφορά αυτές που θα πραγματοποιηθούν μετά την υπογραφή της σύμβασης του αναδόχου; Επίσης, η αναφορά σε «κατ’ ελάχιστο 7» εκθέσεις και εκδηλώσεις μπορεί να διευκρινιστεί περαιτέρω? (…) Ποια ακριβώς πρέπει να είναι η «ηλεκτρονική μορφή» για τις Φωτογραφίες και ποια για τις βιντεοσκοπήσεις;

Απάντηση: Δείτε τις απαντήσεις στα ερωτήματα 2 και 10. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να παραδοθούν από τον Ανάδοχο σε υψηλή ανάλυση (τουλάχιστον 300 dpi, 2600 ύψος x 3900 μήκοςpixels) σε ευρέως διαδεδομένη ηλεκτρονική μορφή (tiff ή ανάλογο)

Ερώτημα 15ο:  Σχεδιασμός και παραγωγή tv spot, radio spot, e-newsletter: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η δυνατότητα χρήσης τυχόν υπάρχοντος υλικού για την προβολή των εκθέσεων. (…) Υπάρχει ψηφιακό υλικά σε επαγγελματικά format, όπως απαιτεί αλλού η διακήρυξη, ώστε να συμπεριληφθεί στο τηλεοπτικό spot: Ακόμη, η απαίτηση περί e-newsletter αφορά στο σχεδιασμό ενός (1) μόνον ή θα υπάρχει περιοδικότητα και αν ναι, ποια είναι αυτή:

Απάντηση: Δείτε την απάντηση στο 10ο ερώτημα. Το ψηφιακό υλικό (φωτογραφίες και video) που θα διατεθεί στον ανάδοχο είναι σε υψηλή ανάλυση και σε διεθνώς διαδεδομένα format (tiff,avi, mpeg4, mov) κατάλληλα για ηλεκτρονική επεξεργασία. Το ηλεκτρονικό έντυπο (e-newsletter) που θα σχεδιαστεί θα είναι ένα (1). Η περιοδικότητα της αποστολής του (με επικαιροποίηση του περιεχομένου του) αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς των υποψηφίων αναδόχων.

Ερώτημα 16ο: Σχεδιασμός και παραγωγή ενημερωτικού video: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η ως άνω απαίτηση, συσχετιζόμενη με τα αμέσως προηγούμενα θέματα.

Απάντηση:
Οι ελάχιστες απαιτήσεις για το σχεδιασμό και την παραγωγή του ενημερωτικού videoαναφέρονται στο Άρθρο 28.1.4 της διακήρυξης. Δείτε συμπληρωματικά ανωτέρω την απάντηση στο 15ο ερώτημα για το υλικό που θα διατεθεί στον ανάδοχο.

Ερώτημα 17ο: Σχεδιασμός, παράγωγη και τοποθέτηση bannersΠαρακαλούμε να διευκρινιστεί η ως άνω απαίτηση (ως προς τον ακριβή αριθμό των εκθέσεων. Δηλαδή, σε πόσες εκθέσεις θα πρέπει να τοποθετήσει banners ο ανάδοχος; (…) Και ακόμη, τα banner είναι ίδια (αναπαραγωγή ενός) σε ίδιο μέγεθος, ή πολλά διαφορετικά banner και σε διαφορετικό μέγεθος? Μπορείτε να δώσετε ακριβή στοιχεία σχετικά με το μεγέθη που απαιτούνται (…) ;

Απάντηση:
(α) Η τοποθέτηση των banners ΔΕΝ αποτελεί υπηρεσία που ζητείται από τον ανάδοχο, όπως προκύπτει και από την περιγραφή των ζητούμενων υπηρεσιών του Άρθρου 28.1.5 της διακήρυξης. Ο ανάδοχος θα κληθεί να παραδώσει (και όχι να τοποθετήσει, όπως εκ παραδρομής αναφέρεται στην επικεφαλίδα των σχετικών υπηρεσιών) τα banners σε χώρους που θα του υποδείξει η Αναθέτουσα Αρχή. Η ανάρτηση/τοποθέτηση των banners θα γίνει με ευθύνη και επιμέλεια της Αναθέτουσας Αρχής.

(β) Οι ελάχιστες απαιτήσεις για το σχεδιασμό και την παραγωγή των banners αναφέρονται στο Άρθρο 28.1.5 της διακήρυξης. Ο επιμέρους προσδιορισμός των ποιοτικών χαρακτηριστικών τωνbanners, αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς των υποψήφιων αναδόχων.

Ερώτημα 18ο: Ενημέρωση Ιστοσελίδας: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η ως άνω απαίτηση: το φωτογραφικό υλικό θα πρέπει να αφορά και εκθέσεις / εκδηλώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, ή, αφορά νέο φωτογραφικό υλικό, το οποίο θα αναφέρεται σε εκδηλώσεις από την συμβασιοποίηση του έργου του διαγωνισμού και κατόπιν? Η ίδια ερώτηση αναφέρεται και στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Απάντηση: Το φωτογραφικό υλικό θα αφορά τόσο τις πραγματοποιηθείσες εκδηλώσεις / εκθέσεις (το οποίο θα διατεθεί στον ανάδοχο από την Αναθέτουσα Αρχή) όσο και από το υλικό που θα παραδώσει ο Ανάδοχος στο πλαίσιο των ζητούμενων υπηρεσιών του παρόντος διαγωνισμού. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα ενημερώνεται από τον Ανάδοχο για τις δραστηριότητες που θα υλοποιηθούν κατά την 4η Φάση υλοποίησης της Photobiennale.

Ερώτημα 19ο: Δημιουργικός Σχεδιασμός και Παραγωγή Έντυπου Υλικού: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί η ως άνω απαίτηση: το φωτογραφικό υλικό «με τα εκθέματα των εκθέσεων και άλλο σχετικό υλικό της διοργάνωσης» θα αφορά και τις εκθέσεις / εκδηλώσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, ή, αφορά νέο φωτογραφικό υλικό, των τυχόν εκθεμάτων των νέων εκθέσεων, το οποίο θα αναφέρεται σε εκδηλώσεις από την συμβασιοποίηση του έργου του διαγωνισμού και κατόπιν; Άλλως, υπάρχει έτοιμο φωτογραφικό υλικό, σε επαγγελματικό format, για τις προβλεπόμενες εργασίες «ώστε αυτές να μην  αποκλίνουν οπό τα προβλεπόμενα επίπεδα ποιότητας και πληρότητας» όπως ορίζει το άρθρο 5 της Σύμβασης?

Απάντηση: Το φωτογραφικό υλικό για την παραγωγή των εντύπων θα αφορά τόσο τα εκθέματα από πραγματοποιηθείσες εκθέσεις (το οποίο θα διατεθεί στον ανάδοχο από την Αναθέτουσα Αρχή) όσο και από το υλικό που θα παραδώσει ο Ανάδοχος στο πλαίσιο των ζητούμενων υπηρεσιών του παρόντος διαγωνισμού. Για τη μορφή του υλικού που θα διατεθεί στον ανάδοχο, δείτε την απάντηση στο 15ο  ερώτημα.

Ερώτημα 20ο: Υπηρεσίες Φιλοξενίας: Παρακαλούμε να διευκρινιστεί όσο το δυνατόν εγγύτερο σε πραγματικό χρονικό προσδιορισμό η ως άνω απαίτηση, και ταυτόχρονα να προσδιοριστεί η διασπορά της ανάγκης. Δηλαδή, πώς ακριβώς σκοπεύει η Αναθέτουσα Αρχή να φιλοξενήσει τους προσκεκλημένους; Υπάρχει γεωγραφικός προσδιορισμός σχετικά με το αναζητούμενο ξενοδοχείο? Οι 150 και 50 αντίστοιχα, διανυκτερεύσεις, σε πόσο άτομο αναφέρονται; Θα είναι συνεχείς και πολυήμερες ή φιλοξενίες μόνο μίας διανυκτέρευσης? Για πόσους συνολικά προσκεκλημένους θα πρέπει να προβλέψει ο υποψήφιος ανάδοχος, στην πρόταση του? Και μετέπειτα, ποιους προσκεκλημένους πρέπει να συνεννοηθεί και να επικοινωνήσει ο ανάδοχος?

Απάντηση: Ο γεωγραφικός προσδιορισμός σχετικά με τα ζητούμενα ξενοδοχεία αναφέρεται στην διακήρυξη (Άρθρο 28.2) και η εξειδίκευσή του αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής προσφοράς του υποψήφιου αναδόχου. Ο ακριβής καθορισμός του προγράμματος φιλοξενίας (πλήθος διανυκτερεύσεων ανά φιλοξενούμενο, συνολικό πλήθος φιλοξενούμενων κλπ.) θα γίνει κατόπιν συνεργασίας της Αναθέτουσας Αρχής με τον ανάδοχο, χωρίς να τροποποιηθούν οι ποσοτικές και ποιοτικές προδιαγραφές που περιλαμβάνονται στη διακήρυξη και αποτελούν στοιχείο καθορισμού της οικονομικής προσφοράς των υποψήφιων αναδόχων.

 Για το Μουσείο Φωτογραφίας

    Ιωακειμίδης Ευάγγελος

          Διευθυντής